Παρασκευή 7 Αυγούστου 2009

Απίστευτη καταγγελία Απ.Βαβύλη για την συνέντευξη που του πήρε ο Μάκης!

Απίστευτη καταγγελία Απ.Βαβύλη για την συνέντευξη που του πήρε ο Μάκης!


ΤΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΠΑΛΑΙΟΚΩΣΤΑΣ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ

"Φίλοι Τρωκτικοί,
δεν το ξέρετε ενδεχομένως και δυστυχώς η άθλια οικονομική κατάσταση και η ανεργία στην οποία με οδήγησαν ίσως να μην μου επιτρέψει ποτέ να μπορέσω να διεκδικήσω το δίκηο μου στη Δικαιοσύνη κι έτσι δεν θα μάθετε την αλήθεια ποτέ. Επειδή φοβάμαι ότι μπορεί και να μη ζήσω για να το κάνω σας τα λέω από τώρα. Αν πεθάνω "περίεργα" δημοσιέψτε το.

Ο κ. Μάκης λοιπόν τον Μάρτη του 2005 δια του δικηγόρου μου κ. Γιάνννη Βλάχου-του οποίου η εμπλοκή δεν ξέρω αν υπήρξε συνειδητή ή ασυνείδητη ή για να το....
πω πιο κομψά "βαράτε με κι ας κλαίω"-με έπεισε μέσα στην απελπισία μου να του δώσω μια συνέντευξη όταν ήμουν ακόμη κυνηγημένος και καταζητούμενος. Το έκανα γιατί πίστεψα πως αν ο Μάκης αναδείξει ένα θέμα το θέμα αυτό αυτομάτως θα τέλειωνε για όλους τους υπόλοιπους. Εννοείται πως δεν πήρα ούτε ένα ευρώ. Ο Μάκης λοιπόν υποσχέθηκε πως ο δικηγόρος μου θα ήταν παρών στο μονταζ, πως δεν θα υπάρχουν κρυφές κάμερες κλπ κλπ.
Ο Μάκης λοιπόν ούτε τον δικηγόρο μου κάλεσε στο μοντάζ και 2 κρυφές κάμερες έβαλε. Τώρα μπορεί ο δικηγόρος να ήταν στο κόλπο από την αρχή αλλά δεν μπορώ να το ισχυριστώ χωρίς ατράνταχτα στοιχεία.
Τελείως συμπτωματικά;;;;;; ελάχιστες μέρες μετά ΧΩΡΙΣ να ισχύει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ από τις αννοησίες που ανακοίνωσε τότε η αστυνομία περι εντοπισμου μου από την χρήση πιστωτικής κάρτας και απο τα ηλεκτρονικά μου ίχνη, (δεν είχα και δεν έχω πιστωτική κάρτα για λόγους αρχής από το 1997 και την επίμαχη περίοδο δεν χρησιμοποιούσα καθόλου ιντερνετ), εντοπίζομαι με ακρίβεια 1τμ. Το μόνο ηλεκτρονικό που είχα επάνω μου ήταν ένα καρτοκινητό σε άλλο όνομα που το ήξερε μόνον ο δικηγόρος μου και δι αυτού ο Μάκης. Κι αν ακόμη δεν το έδωσε ο δικηγόρος, που δεν πιστεύω ότι θα το έκανε, ήταν απλούστατο για τον Μάκη να δώσει στην αστυνομία τις δικές του επικοινωνίες με τον δικηγόρο και βέβαια απλούστατο για την αστυνομία να δει με ποιά τηλέφωνα μιλούσε ο δικηγόρος και ποιά άλλα καρτοκινητά είχε κοντά του γιατί εννοείται πως δεν τον καλουσα στο γνωστό σε όλους προσωπικό του κινητο.
Στην ερώτησή σας και κάθε λογικού ανθρώπου, ακόμη και του Νίκου Παλαιοκώστα στην φυλακή, "καλά ρε μ.......δεν τον ήξερες τον Μάκη; η απάντηση είναι μία: ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΜΟΥ, ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΑΒΥΛΗΣ, που το μοναδικό του κακούργημα για το οποίο δεν θα δικαστεί ποτέ από τη δικαιοσύνη είναι ο θάνατος του αγαπημένου του πατέρα και η καταστροφή της ζωής του.
Η συνέντευξή μου στον κ. Μάκη είχε ακροαματικότητα 80% και το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ που εκείνη την Κυριακή κυκλοφόρησε για πρώτη φορά έκανε τρείς επανεκδόσεις με συνολική πώληση 540,000 φύλων...το τι σημαίνει σε χρήματα αυτό το καταλαβαίνει ο καθένας.
Γνωστός μεγαλοδημοσιογράφος με τον οποίο συναντήθηκα για το βιβλίο μου την άνοιξη του 2009 μου είπε ότι τότε το 2005 το αφεντικό του και ιδιοκτήτης του καναλιού που δούλευε τότε πρόσφερε 1 εκτμ ευρώ για την συνέντευξή μου σε εκείνον!!!
Εννοείται πως αυτή η πρόταση ουδέποτε έφτασε σε μένα...Παρά την γνωστή γνώμη μου για όλους τους το βέβαιο είναι πως ο συγκεκριμένος μεγαλοδημοσιογράφος ΟΥΔΕΠΟΤΕ θα έβαζε κρυφές κάμερες και ΟΥΔΕΠΟΤΕ θα με έδινε στεγνά στην αστυνομία.
Αυτό που αγνοούν αυτοί οι "κύριοι" είναι πως η ιστορία ανέκαθεν γραφόταν από την τρέλλα των ελάχιστων απελπισμένων που αποφασίζουν ενάντια σε κάθε λογική και politically correct συμβουλή να πηδήξουν στην αρένα και στην κυριολεξία όποιον πάρει ο χάρος. Αυτό που ξεχνούν;;; ή διαλέγουν να ξεχνούν είναι πως η απελπισμένη γατούλα γίνεται τίγρη που της παίρνουν τα μωρά της. Γιατί αυτοί παίζουν με το σύστημα και ξεχνούν ότι σε άλλα γήπεδα είναι τελείως μα τελείως απροπόνητοι και ανίκανοι.
Δεν ξέρω πως, αν και πότε θα μπορέσω να ζητήσω και να επιτύχω την δικαίωσή μου για την άδικη και βάρβαρη σταύρωση της οικόγενειάς μου και εμού. Ξέρω ότι είμαι φτωχός, μόνος και πολύ, πολύ, πολύ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ.
Σ' αυτό όσο και αν δεν το καταλαβαίνετε εσείς γιατί είστε καλοπροαίρετοι άνθρωποι με φόβο Θεού, ("αρχή σοφίας φόβος Κυρίου"), δυστυχώς, δυστυχέστατα φταίει πολύ και η ηγεσία της εκκλησίας η οποία από αντιπαλότητα πρός τον Μακαριστό Χριστόδουλο έμπηξε το τελευταίο καρφί στο σταυρό μου και το φέρετρό του. Πολύ βολικός δεν ήταν ο θάνατος του Μακαριστού έτσι δεν είναι; Άραγε με τα μέσα της σύγχρονης ιατρικής έπρεπε να τον ανοίξουν, αφού περίμεναν ένα μήνα να βρεθεί υποτίθεται το συμβατό μόσχευμα για να ανακαλύψουν ότι δεν μπορούσε να εγχειριστεί;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Σας τα λέω όχι για να τα δημοσιέψετε γιατί δεν μπορώ εννοείται να αντιμετωπίσω τώρα αυτό τον συρφετό αλλά και γιατί θα μου κόψετε τον αιφνιδιασμό. Ο κ. Δημοσιογράφος για παράδειγμα νομίζει ότι είμαι μια κοττούλα που τον φοβήθηκε και επειδή του έβαλε και ένα μπάνερ στη ζούγκλα του, κόττεψε ακόμη περισσότερο. Ο λακές της πιο μαύρης αντίδρασης, το σκατό αυτό που νομίζει πως η σκατίλα είναι ΑΡΜΑΝΙ, θα καταλάβει κάποια στιγμή το πόσο λάθος έκανε.
Πάντοτε δίπλα σας.
Με τιμή,
Απόστολος Χρ. Βαβύλης
Αναρτήθηκε από troktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου